Kejohanan TKD Kebangsaan MGTF 2008

September 11, 2008


Soalan oleh beberapa pegawai TKD kepada saya:-

Master XX: "Eh ko ni bila nak berenti?"
Master XY: "Ni pakai uniform ni masih main lagi ke?"
Master AB: "Cukup lah, jadi pengadil la pulak, dah tua dah..."
Master YZ: "Alah saja je ko nak tunjuk line tepi baju seluar tu..."
Master US: "Aih aji, tak sakit lagi ke...bagi la budak2 main..."

Jawapan ikhlas:
"To whom you are refering?"
"Sori tak faham soalan you"
"Saya makan Tongkat Ali & Tongkat Semambu, mana bley berenti."
"Master Najmi give me trust and I'm still good in my techniques & tactics"
"It is me...."



Bersama Mr.Chong Soon Kean:- Mewakili Malaysia dalam beberapa siri Kejohanan Sedunia ITF dan finalist 4th Dan Pattern semasa WTC 1994 di Kuala Trg. Beliau juga jurulatih saya dalam persediaan ke Kejohanan Taekwon-Do Sedunia GTF Itali tahun 2000.


Kejohanan Taekwon-Do Kebangsaan MGTF 2008
di Stadium Malawati, Shah Alam
29-31 Ogos 2008 2008
- Lagi Sekali Terengganu No.2 . Next Year 2009 di Kota Kinabalu, Sabah.


Syabas & Terima Kasih kepada Master Najmi & keluarga, adik-adik satu kontinjen, termasuk my students & former fighters yang sanggup datang memberi sokongan dan bantu urus.

Khas saya tujukan kepada Kapten Hassan Basri (my former team mate & pilot Pak Lah), Ahmad Faiz (my former Trg team mate & Italy 2000), Qassim, Ku Amirul, Amal Hakimah & Ella.


Syabas juga kepada Mat Yi (Badri), rakan seperjuangan yang masih setia dan antara paling senior dalam skuad.


Last but not least to my wife & children.

To my young boy team-mates:
Badri, Nasree, Nasirewan, Syafiq, Amirul & Zudin

To my young girl squad:
Nasriah, Junainah, Rosliza, Erwina, Mukminah, Su, Ann & Putri

"Kesungguhan, Kesetiaan & Keakraban Meletakkan Skuad GTF-Trg No.1"


WATCH OUT TRG YOUNGSTERS
- NEXT YEAR WILL BE MORE CHALLENGING
- Mat Yi & I will not take it easy on YOU!





6 comments:

Anonymous,  September 12, 2008 at 12:08 PM  

jawapan no 3 sungguh sensitif. makan tongkat ali bila mau berhenti? berhenti apa tu? huhuhuhu

Sharifudin September 12, 2008 at 5:15 PM  

hu..hu..tp aarr...klaau la ader lagi kategori utk 5th Dan dan 30 tahun ke atas aku nak lagi masuk wooii... X der la rasa tua sgt kalau setakat nk seround dua he..he..(tp lepas tu jenuh suruh org rumah picit hu..hu..)

Abdul Rahman September 14, 2008 at 10:45 AM  

Buat dek jelah apa orang nak kata. Janji empunya diri rasa boleh lagi. Gasaklah. Bukan kena bayar pun. eh.. eh.. bayar apa???
Anyway all the best.

Rozaimi Bin Mohd Said September 18, 2008 at 4:29 PM  

look at the photo...mu tulis pasal t'do tournament italy 2000...that reminds me bawak mu pergi kbs mintak fund and then rushing to klia...then aku dapat guna kereta mu...itu yang best

Ayasu Kuro-Obi September 18, 2008 at 8:51 PM  

Yelah Kepet... Mu lah masa tu driver aku yg paling best.... cam bwk F1 je kancil aku...hahaha... thanx for your support... and your jeans...hahaha

Rozaimi Bin Mohd Said September 19, 2008 at 11:04 AM  

of course lah aku best driver after best friend mu...aku lupa langsung dah pasal jeans tu...now i remember

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP