WIDA'AT MIN MUMLIKATIL ARABIYYATIS SA'UDIYYAH

May 29, 2009



SELAMAT TINGGAL KSA ... sekali lagi...

Sekali lagi saya mengucap selamat tinggal kepada Al-Kaabah Al-Musyarrafah dan kepada Maqam Rasulullah S.A.W . Setiap Wida' kita akan berdoa agar kita akan sekali lagi diberi rezeki dan rahmah untuk menjadi tetamu Allah pada masa akan datang. Alhamdulillah kali ini saya merasa pengalaman baru bersama isteri saya. Makkah dan Madinah juga jauh amat jauh berbeza dari pengalaman saya yang lalu.

Kepada rakan yang meminta saya mengirim salam kepada Baginda, saya telah sampaikan. Kepada yang meminta saya doakan untuk kekayaan - saya doakan agar rakan-rakan saya ini dibuka pintu rezeki dan dijemput sebagai tetamuNya suatu hari kelak agar boleh berdoa sendiri dan merasai sendiri kebeseran Ilahi di Tanah Suci.


Malas nak menulis lagi buat masa ni.
Gambar-gambar boleh diakses dalam Picasa saya :-

5 comments:

ustazshafiee May 29, 2009 at 9:52 PM  

helwah safar ya sayyidi..

Ayasu Kuro-Obi May 29, 2009 at 10:34 PM  

aiwah..lakinni sorf ma fi...

ustazshafiee June 1, 2009 at 12:23 PM  

ma'lisy.. ana saazuruk ba'da qalil..

one-areyou June 5, 2009 at 6:47 PM  

sesungguhnya kamu adalah di antara yang terpilih ...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP