Aku Jawab...

March 25, 2009

Ok lah Kak Pah... ini jawabannyaa.....
(selepas diwarning dalam e-mail Tok Kapor)

Tag : Make a list of what u want on your birthday.
1. Rahsia ... dah dapat
2. Receive wish from my wife early in the morning
3. Signboard Do-Jang secara rasmi ... dah pasang yesterday ... unplanned
4. Jam Mahal - mahal sikit dari pasar malam punya pun takpe
5. Make my old adult taekwon-do students sparring with tehniques & confidence ... berjaya semalam ... macam singa
6. Arsenal Goodies
7. Majlis Baca Yaasin di Do-Jang
8. Make-Up kereta sikit.

-- Then? ... Lapan je ye...

Many gratitude to my students & friends yang ingat birthday. Not like before, I even forgot my own birthday. Normally surprised by my wife in the morning.

~ Sambut Birthday dengan melepak dan mengayuh di Pantai Chendor ~
(click the image to enlarge)


Added 3:30PM:-

~Thank you Amal Hakimah for this:-


5 comments:

Abdul Rahman March 25, 2009 at 11:44 AM  

Happy Birthday sifu,

May Allah be with you always.

Sorry, Lambat skit. he he he

one-areyou March 25, 2009 at 1:53 PM  

tq. Anyway pening jugak kan sir nak cukupkan sepuluh. Happy semalam punya birthday.... Semoga panjang umur and murah rezeki..

Abdul Rahman March 26, 2009 at 12:12 PM  

Takkan mengayuh je. Lain kali bwklah pukat sekali. Alang2 mengayuh buleh tahan pukat sekali. Dpt ikan takyah beli doh.

errr..... pinjam bot buleh???

Nak wak gi memancing.

Sharifudin March 27, 2009 at 6:06 AM  

Weh...baru ader ms bukak blog ni..Hepi Belated Besday...yg ke brp ni? ke 38 ker 42? hu..hu..

Ayasu Kuro-Obi March 27, 2009 at 12:39 PM  

Din:
Aku muda lagi la. 23. That's why aku nak masuk tournament habis-habisan mcm mat salleh. Aku ni pun anak mat saleh jgk sbnrnya. Sbb tu aku cakap besar, sbb aku semakin besar skrg, tak tahu sbb apa. Berjangkit dengan mu kut.

Mang:
Eleh, baru ni mu jueh bot getah aku, ni nak pinjam plok. Kalu bot fibre aku berani bagi, ni bot getah karang tenggelam x leh support mu sorang. Sementara size aku x mencecah mcm mu, aku naik dulu puas2.

Kak Pah:
Ehem..(Kena beradab sikit ni.) Actually takde apa2 wish pun setiap birthday. Setiap kalu masuk birthday - mesti fikir lubang kubur + "apa yg dah saya capai setakat ni".

To all: Syukran Jaziilan Lakum

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About This Blog

  © Blogger template Brownium by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP